Általános Szolgáltatási és Felhasználási Feltételek
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
 
CÉGINFORMÁCIÓ:
Szolgáltató (a webáruház üzemeltetője): PHARMARENA Gyógyszerészeti Kft.
Cím: 6237 Kecel, Béke tér 14.
Telefon: +36 20/26 826 25
E-mail: info@capsuland.hu
Adószám: 25463590-2-03
Cégjegyzékszám: 03-09-129310
Bankszámlaszám: 10400621-50526786-66741005

A http://www.capsuland.hu oldalon elérhető webáruház (a továbbiakban „webáruház”) útján, a webáruházban elérhető termékek megrendelésével az azokat megrendelő személy („Megrendelő”) a jelen Általános Szerződési Feltételeket („ÁSZF”) automatikusan elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az ÁSZF elfogadása a webáruház útján történő megrendelés és szerződéskötés feltétele.
Amennyiben a Megrendelő nem kívánja elfogadni a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépni, aki tájékoztatja az egyéb szerződéskötési lehetőségekről.

I. Általános rendelkezések
  • A webáruházban a Szolgáltató által forgalmazott, Magyarországon nyilvántartásba vett étrend-kiegészítők, valamint speciális – gyógyászati célra szánt – tápszerek (a továbbiakban „Termékek”) rendelhetők meg.
  • A Termékekről közzétett, illetve azokhoz mellékelt terméktájékoztató a Termékek mindenkori gyártójától származik, ezért azok tartalmáért és jogszabályi megfelelőségéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A kockázatokról és mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét! Az étrend-kiegészítő fogyasztása nem helyettesíti a kiegyensúlyozott, változatos, vegyes étrendet és az egészséges életmódot! A Termék használati utasítását, illetőleg betegtájékoztatóját használat előtt feltétlenül olvassa el és kérjük, tartsa be az előírt adagolást és egyéb instrukciókat.
II. A webáruház működése és a szerződéskötés menete
  • Megrendelőként eljárni kizárólag cselekvőképes természetes személy jogosult saját nevében, vagy jogi személy vagy egyéb jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet képviselőjeként.
  • A webáruházban a Megrendelő megrendelés leadása nélkül is, illetve azt megelőzően tájékozódhat a Termékekről. Minden Termék mellett megtalálható a neve, ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény, a termékismertető, és fotó a termékről. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a Termékről közölt fotó eltér a kiszállított Termék tényleges csomagolásától.
  • A Megrendelő böngészés közben kiválaszthat termékeket, amelyek a „Kosár” ikonra kattintva a Megrendelő kosarába kerülnek. A Megrendelő a megvásárolni kívánt Termékeket a kosarába gyűjti. A Megrendelő a kosár tartalmát az abban szereplő Termékek vételárának végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheti a jobb oldali menüsorban.
  • A megrendelni kívánt Termékek kosárba helyezése után a Megrendelő a fizetés, vagy a kosár ikonra kattintva megtekintheti a kosara összesítését (a kosárban levő termékek neve, darabszáma és vételárának, valamint az esetleges szállítási díjnak a végösszege). A Megrendelő jogosult a kosár tartalmát a megrendelés elküldése előtt ellenőrizni és azt módosítani; a módosítások átvezetéséhez a „termékek módosítása” gombra kell kattintani.
  • A Megrendelő a kosár ellenőrzését követően a „Tovább a szállítási módokhoz” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folytatásához. A „Pénztár - Fizetési és szállítási mód” oldalon a Megrendelőnek a következő lépéseket kell megtennie a megrendelés leadásához:
    1. A Megrendelő köteles kitölteni a számlázási adatokat. Amennyiben a számlázási adatok nem egyeznek a szállítási adatokkal, úgy be kell jelölnie a „szállítás másik címre” lehetőséget, és ki kell töltenie a szállítási címet is.
    2. A „Szállítással kapcsolatos egyéb megjegyzés” mezőben a Megrendelő jelezheti a kézbesítéssel kapcsolatos kéréseit. A Szolgáltató a jelzett kéréseknek igyekszik eleget tenni, de felelősséget azok teljesítéséért nem vállal.
    3. A Megrendelő jogosult ismét ellenőrizni a megrendelésre kerülő termékeket, azok vételárát, darabszámát és a szállítási díjat. Amennyiben azt módosítani kívánja, úgy a „Kosár megtekintése” gombra kattintva azt megteheti.
    4. A Megrendelőnek ki kell választania a fizetési módot: (i) bankkártya, (ii) előre utalás, vagy (iii) utánvét. Utánvét esetén a kiszállításkor a Megrendelő köteles a megrendelt Termékek ellenértékét átadni a Termékeket kézbesítő futárnak. Amennyiben a Megrendelő a közvetlen banki átutalást választja, úgy a Termékeket a Szolgáltató a megrendelt Termékek ellenértékének a Szolgáltató bankszámlájára történt maradéktalan jóváírása után intézkedik azok kézbesítéséről, azzal, hogy a Megrendelő az átutalás közleményében köteles a megrendelés sorszámát feltüntetni.
    5. A megrendelés Szolgáltató részére történő elküldéséhez a fentiek elvégzését követően a Megrendelőnek – a megfelelő mező kipipálásával – el kell fogadnia a jelen ÁSZF-et, valamint rá kell kattintania a „Megrendelés elküldése” gombra.
  •  A megrendelés elküldését követően egy tájékoztató szöveg jelenik meg a webáruházban, és haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 48 órán belül elküldésre kerül a megrendelést visszaigazoló e-mail a Megrendelő által megadott e-mail címre. A megrendelést visszaigazoló e-mail automatikus, a megrendelés Szolgáltató általi elfogadását rögzíti, azonban szállítási időpontot nem ad meg. (Amennyiben a visszaigazoló e-mail a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 48 órán belül nem érkezik meg a Megrendelőhöz, úgy a Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól.)
  • A megrendelés kézhezvételét követő munkanapon a Szolgáltató telefonon vagy e-mailben felkeresi a Megrendelőt a pontos kiszállítási nap egyeztetése céljából, a teljesítési határidő figyelembevételével.
  • Amennyiben a Szolgáltató a megrendelés kézhezvételét és a visszaigazoló e-mail elküldését követően azt állapítja meg, hogy a megrendelés tárgyát képező egyes Termékekből nem áll rendelkezésére a megrendelés teljesítéséhez elegendő készlet, úgy erről a Megrendelőt a megrendelés kézhezvételét követő munkanapon e-mailben vagy telefonon értesíti, mely esetben (i) mind a Megrendelő, mind pedig a Szolgáltató jogosult a készlethiánnyal érintett Termékek vonatkozásában a szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal e-mail útján elállni, vagy (ii) a Megrendelő és a Szolgáltató jogosult a készlethiánnyal érintett Termékek vonatkozásában e-mail útján későbbi szállítási időpontról megállapodni.
  • A Megrendelő a leadott megrendelést a megrendelés leadása napján jogosult módosítani az info@capsuland.hu e-mail címre küldött e-mail útján, feltéve, hogy a Szolgáltató a megrendelés kézbesítéséről még nem intézkedett.
  • Amennyiben a Megrendelő több megrendelést adott le egymást követően és szeretné, hogy azok egy csomagba kerüljenek, ezt a kérését szintén az info@capsuland.hu e-mail címre küldött e-mail útján jelezheti a Szolgáltató felé; a Szolgáltató ugyanakkor a kérés teljesítéséért felelősséget nem vállal.
  • A Megrendelő és a Szolgáltató közötti szerződés a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre.
  • A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a Szolgáltató rögzít és iktat. A leadott megrendelések, valamint a létrejött szerződések a webáruházban, a Megrendelő felhasználói fiókjában hozzáférhetők. A szerződés magyar nyelven jön létre, egyéb nyelven a szerződéskötés nem lehetséges.
  • A Szolgáltató jogosult a Megrendelő regisztrációját azonnali hatállyal egyoldalúan törölni, és a már visszaigazolt megrendelésektől egyoldalúan elállni, ha oka van azt feltételezni, hogy a Megrendelő megszegte a jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve csalásra vagy visszaélésre lehetőséget adó módon kívánja a webáruházat használni.
III. Szállítás
III.1. Szállítási cím
  • Szállítási címként Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható, ahol a Megrendelő megtalálható és a megrendelt Termékeket vállalja átvenni. Amennyiben a Megrendelő Magyarországon kívüli szállítási címre kíván rendelni, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépni, aki tájékoztatja a Magyarországon kívüli szállítási lehetőségekről.
  • A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. A megrendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani.
  • A megrendelt Termékeket tartalmazó csomagot az MPL futárszolgálat (Magyar Posta Zrt. futárszolgálata) kézbesíti. A megrendelt Termékek vételárát és a szállítási díjat (lásd alább) utánvét esetén a Megrendelő a kézbesítő futárnak köteles átadni a megrendelt Termékek kézhezvételekor; utánvét esetén a megrendelt Termékek vételárának és a szállítási díjnak a maradéktalan kifizetése a kézbesítés feltétele.
III.2. Szállítási határidő
  • A szállítási határidő a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 3 (három) munkanap a Szolgáltató által déli 12 óráig kézhez vett megrendelések esetében. A Szolgáltató által déli 12 óra után kézhez vett megrendeléseknél a megrendelés kézhezvételét követő 4 (négy) munkanap a szállítási határidő.
  • A kézbesítés reggel 8 és délután 17 óra között történik; a kézbesítés ezen belüli pontos időpontját a kézbesítő futárszolgálat határozza meg egyoldalúan.
  • A nem munkanapon (hétvége, ünnepnap, munkaszüneti nap) leadott megrendelések Szolgáltató általi kézhezvétele és feldolgozása az azt követő munkanapon kezdődik.
III.3. Szállítás díjazása
  • A webáruház útján bármilyen végösszegű megrendelés leadható, minimális rendelési összeg nincs.
  • A 15.000 Ft feletti összértékű megrendelések csomagolása és kiszállítása ingyenes, a 15.000 Ft alatti összértékű megrendelések kiszállítása és csomagolása ellenértékeként a Megrendelő megrendelésenként 1200 Ft szállítási díjat köteles megfizetni. A megrendelés összértékébe nem tartozik bele a szállítási költség.
III.4. A kézbesítés meghiúsulása
  • Amennyiben a Megrendelő a megrendelt Termékeket azok megrendelése, a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolása és határidőben történő leszállítása esetében bármely okból nem veszi át (ideértve azt is, ha a kézbesítés a vételár és a szállítási díj Megrendelő általi maradéktalan kiegyenlítésének elmaradása miatt hiúsul meg, vagy a Megrendelő a szállítási címen nem található vagy nem elérhető), abban az esetben a Szolgáltató jogosult a szerződéstől – póthatáridő tűzése vagy érdekmúlás bizonyítása nélkül – egyoldalú nyilatkozattal elállni.
IV. Elállás
  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti fogyasztó részére történő értékesítésre a fogyasztónak minősülő Megrendelőt indokolás nélkül elállási jog illeti meg az alábbiak szerint.
  • A Megrendelő az elállási jogát a terméknek a Megrendelő általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja (azzal, hogy fentiek nem érintik a Megrendelő azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja).
  • Amennyiben a Megrendelő elállási jogával élni kíván, úgy e szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben meghatározott címére. Ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
  • A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
  • Ha a Megrendelő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási díjat is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Megrendelő a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.
  • A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a Szolgáltató vissza nem kapta a terméket, vagy Megrendelő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Megrendelő köteles a Szolgáltató részére a jelen ÁSZF-ben megadott címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt a Megrendelő elküldi a Terméket.
  • A Termék visszaküldésének közvetlen költségét a Megrendelő viseli. A Termék postai küldeményként nem küldhető vissza.
  • A Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
  • Megrendelő nem gyakorolhatja a fenti elállás jogát a jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen az alábbi esetekben:
    • (i) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Megrendelő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Megrendelő személyére szabtak;
    • (ii) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
    • (iii) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
  • Amennyiben Megrendelő a terméket Szolgáltatónak visszaküldi, úgy a Termék szállításra alkalmas csomagolásáról Megrendelő köteles gondoskodni, a nem megfelelő csomagolásból eredő, a szállítás során bekövetkező károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Minden esetben mellékelni kell az eredeti számlát. Utánvéttel terhelt küldeményeket Szolgáltató nem vesz át.
V. Szavatosság, jótállás
V.1. Kellékszavatosság
  • A Szolgáltató fogyasztónak minősülő Megrendelői számára szavatolja, hogy az általa a jelen ÁSZF keretén belül szállított Termék szerződésben meghatározott tulajdonságokkal rendelkezik, a Termékeknek kizárólag a forgalomba hozatali engedélyben, ennek hiányában a termék gyártója által adott hivatalos leírásában foglaltaknak szükséges megfelelniük. A fogyasztónak minősülő Megrendelőket az alábbi kellékszavatossági, termékszavatossági, illetve jótállási jogok illetik meg.
  • A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.
  • A Megrendelő – választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
  • Ha a Megrendelő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
  • A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
  • Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A Megrendelő ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
  • A Megrendelő a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
  • A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató értékesítette. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
V.2. Termékszavatosság
  • A Szolgáltató által a jelen ÁSZF keretében értékesített Termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
  • Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
  • A Termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  • Termékszavatossági igényét a Megrendelő a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
  • Termékszavatossági igényét a Megrendelő kizárólag a Termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.
  • A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
    • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    •  a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
  • Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem a Megrendelő érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a Megrendelő a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
V.3. Jótállás
  • Tekintettel arra, hogy a kötelező jótállás csak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében megjelölt termékekre, és azok esetében is csak 10.000,- Ft, azaz Tízezer forint bruttó vételár felett és a jogszabályban rögzített korlátozások mellett áll fenn, és a Szolgáltató ezt meghaladóan jótállást nem vállal a webáruház útján értékesítésre kerülő termékek tekintetében, így a Megrendelőt jótállás csak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében megjelölt termékekre, és azok esetében is csak 10.000,- Ft, azaz Tízezer forint bruttó vételár felett és a jogszabályban rögzített korlátozások mellett illeti meg. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott termékek esetében a jótállás időtartama legalább egy év.
  • A fenti esetben a Megrendelő – választása szerint– jótállási igényként a kellékszavatossági igényekkel azonos igényeket érvényesítheti.
  • A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
  • Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Megrendelő nem érvényesíthet.
 
VI. Fizetés
  • Amennyiben a Megrendelő fizetési módként az utánvétet választja, úgy a megrendelt Termékek vételárát és a szállítási díjat a kézbesítéskor a futárnak fizeti meg, amelynek átvételéről a futár átvételi elismervényt ad a Megrendelő részére.
  • Amennyiben a Megrendelő az előre utalást választja fizetési módként a megrendeléskor, úgy a Szolgáltató a megrendelt Termékek ellenértékének a Szolgáltató bankszámlájára történt maradéktalan jóváírása után intézkedik a Termékek kézbesítéséről, azzal, hogy a Megrendelő az átutalás közleményében köteles a megrendelés sorszámát feltüntetni.
  • Amennyiben a Megrendelő fizetési módként a Bankkártyás fizetést választja, úgy a pénztárból átirányításra kerül a K&H Bank oldalára, ott történik meg a fizetés. Sikeres fizetés esetén  visszatér az oldalunkra, sikertelen fizetés esetén is az oldalunkra érkezik vissza, és választhat másik fizetési módot, vagy újra próbálkozhat a fizetéssel.
  •  A Szolgáltató a számlát a Termékekkel együtt a csomagban kézbesíti a Megrendelő részére.
VII. Felelősség, adatkezelés és vegyes rendelkezések
VII.1. Felelősség
  • A Szolgáltatótól a webáruház útján történő megrendelés esetében vélelmezi a Megrendelő részéről az internet felhasználói szintű ismeretét.
  • A Szolgáltató semmilyen esetben sem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek be:
  • az interneten küldött és/vagy fogadott, nem a Szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta hibáért;
  • bármely olyan műszaki vagy technikai hibáért (pl. az internet-szolgáltatás vagy áramszolgáltatása kimaradása stb.) ami megakadályozza a webshop működését, a vásárlást, illetve a tranzakció lebonyolítását;
  • bármilyen adatvesztésért;
  • a Szolgáltatón kívül álló bármely műszaki, vagy technikai ok miatti késedelemért vagy hibáért (pl. a leadott megrendelés késedelmesen kerül a Szolgáltatónak kézbesítésre, vagy a visszaigazoló e-mail késve érkezik meg a Megrendelőhöz stb.);
  • bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működéséért és azok következményeiért;
  • a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.
  • A Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget a Megrendelő által megadott hibás adatokból eredő téves teljesítésért.
  • Megrendelő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. A küldemény sértetlenségéért a felelősség a küldemény kézbesítésétől kezdve átszáll Megrendelőre, ezért Megrendelő kötelessége kézbesítéskor a küldeményt megvizsgálni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.
VII.2. Adatkezelés, adatvédelem
  • A Szolgáltató bármely, a webáruház üzemeltetése és a Megrendelővel létrejött szerződés teljesítése során tudomására jutott személyes adatot az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVII. törvény rendelkezései szerint kezel.
  • Bármely személyes adatnak a Megrendelő által a Szolgáltató részére történő megadásával a Megrendelő automatikusan kifejezett és önkéntes hozzájárulását adja ahhoz, hogy azt a Szolgáltató, mint adatkezelő a jelen ÁSZF-ben, valamint a 2001. évi CVII. törvény 13/A. § (1)-(3) bekezdéseiben meghatározott célból és ideig nyilvántartsa és kezelje. Az adatszolgáltatás önkéntes.
  • A Szolgáltató adatkezelést a megrendelés teljesítése és a szolgáltatás megvalósítása céljából végzi, legfeljebb a cél fennállásának teljes időtartama alatt. (A szolgáltatás megvalósításának minősül különösen, de nem kizárólagosan a termékkiválasztások kezelése, a kiválasztott termékek kiszállítása, a pénzügyi tranzakció lebonyolítása, a számlázás, valamint a Megrendelővel ezzel összefüggésben történő további esetleges kapcsolattartás.) A Szolgáltató a megrendeléskor részére rendelkezésre bocsátott személyes adatokat törli a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően.
  • A Megrendelő elfogadja, hogy a Szolgáltató, és/vagy az általa megbízott harmadik fél a Megrendelővel történő esetleges telefonbeszélgetéseket minőségbiztosítási okokból rögzíti.
  • A Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy a megadott személyes adatait a Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben meghatározott adatkezelés keretein belül adatfeldolgozásra – akár harmadik országbeli – adatfeldolgozónak átadja.
  • A Megrendelő szavatolja, hogy a webáruházban megadott személyes adatai a valóságnak megfelelnek, egyben kötelezettséget vállal arra, hogy bármely, az adatokban történt változás esetén azt haladéktalanul bejelenti a Szolgáltató, mint adatkezelő részére.
  • A Megrendelő az info@capsuland.hu elektronikus e-mail címen, vagy postai úton (Pharmarena Gyógyszerészeti Kft. 6237 Kecel, Béke tér 14.) a Szolgáltatótól tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, kérheti továbbá személyes adatainak helyesbítését és törlését, valamint az adatkezelés ellen tiltakozhat. A Megrendelő a jogainak megsértése esetén a Szolgáltatóval, mint adatkezelővel szemben bírósághoz fordulhat.
  • A Szolgáltató kijelenti, hogy a személyes adatokat a mindenkor hatályos jogszabályok előírásainak, valamint a jelen ÁSZF-nek megfelelően kezeli. A Szolgáltató kijelenti, hogy az általa kezelt személyes adatokat kizárólag a célok megvalósításában érintett munkavállalói, valamint adatfeldolgozói ismerhetik meg.
  • A Szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést annak érdekében, hogy biztosítsa a személyes adatok biztonságos, sérülésmentes kezelését és az ehhez szükséges adatkezelési rendszerek kiépítését, működtetését. A Szolgáltató gondoskodik arról, hogy a kezelt adatokhoz illetéktelen személy ne férhessen hozzá. A Szolgáltató megtesz minden tőle telhetőt annak érdekében, hogy az általa kezelt személyes adatok ne sérüljenek, illetve semmisüljenek meg.
VII.3. Panaszkezelés
  • A Szolgáltató a panaszok kezelése során a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény („Fgytv.”) rendelkezéseinek megfelelően jár el. A Megrendelő panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval, a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségek bármelyikén.
  • A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet a Fgytv. szerinti adattartalommal felvenni, és annak egy másolati példányát
  • a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Megrendelőnek átadni,
  • b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
  • A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
  • Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
  • A panasz elutasítása esetén
(i) amennyiben a panasz a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos, úgy a Megrendelő a lakóhelye vagy tartózkodási helye, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testülethez fordulhat (Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület, 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.)
(ii) amennyiben pedig a panasza a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben és végrehajtására kiadott jogszabályokban foglalt, valamint a külön jogszabályban fogyasztóvédelmi rendelkezésként meghatározott rendelkezések betartásával kapcsolatos (ide nem értve a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezéseket), úgy panaszával az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat (a Szolgáltató székhelye szerinti fogyasztóvédelmi hatóság: Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség, 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19.).
 
VII.4. Egyéb rendelkezések
  • A Megrendelő teljes felelősséggel tartozik a felhasználói fiókjából, valamint a Szolgáltató részére megadott e-mail címről és telefonszámról leadott megrendelésekért, az onnan végzett bármely tranzakcióért és onnan megtett nyilatkozatokért. A Megrendelő köteles haladéktalanul tájékoztatni a Szolgáltatót, ha azt feltételezi, hogy jelszavával vagy bármely elérhetőségével harmadik személy(ek) visszaél(nek) vagy ahhoz hozzájutott(ak). A Szolgáltató nem felelős a Megrendelővel szemben olyan kárért, amely annak eredményeként merült fel, hogy a Megrendelő a jelszavát felfedte vagy azzal akár a Megrendelő, akár harmadik fél visszaélt.
  • A jelen ÁSZF a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.
  • Jelen ÁSZF 2022. június 19. napjától határozatlan ideig hatályos.
  • A webáruház útján történő megrendeléssel a Megrendelő jelen ÁSZF-et tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.
  • Az ÁSZF-et a Szolgáltató – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF a webáruház honlapján való közzététel napján lép hatályba.
VII.5. Szolgáltató elérhetőségei, vevőszolgálat
A Szolgáltató neve: Pharmarena Gyógyszerészeti Korlátolt Felelősségű Társaság
A Szolgáltató rövidített cégneve: Pharmarena Kft.
A Szolgáltató székhelye és levelezési címe: 6237 Kecel, Béke tér 14.
Adószám: 25463590-2-03
Cégjegyzékszám: 03-09-129310
 
A Szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetősége:
Hétfő - Péntek: 16:00 - 17:00 óráig
6237 Kecel, Béke tér 14.
Telefon: +36 20/26 826 25
E-mail: info@capsuland.hu

A Szolgáltató részére a tárhelyet biztosító szolgáltató:
Domain regisztrátor: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft. (1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.)
e-mail: support@tarhely.eu